Sa sloganom ‘bacam se na trčanje, ali hranu ne bacam’, Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu je na posljednjem B2Run-u u Osijeku ponijela kući laskavu titulu 'najkreativniji tim'.
Ono čime se HAPIH ekipa izdvojila u masi kreativan je slogan koji su timski osmislili te nasmijali naš ocjenjivački žiri, ali i ostale sudionike u Osijeku.
Pravila su jasna. Tvrtka koja se na dan utrke pojavi na startu s posebno dizajniranim majicama i kreativnim sloganom koji će oduševiti B2Run žiri, popet će se na pobjedničko postolje kao najkreativniji tim.
Osim HAPIH-a, plaketa najvećih kreativaca pripala je ekipi dm-a i to na utrkama i u Splitu i u Rijeci, a koja će to tvrtka biti najkreativnija u Zagrebu, saznat ćemo 14. rujna na Jarunu.
Također, majice možete naručiti od našeg partnera NIVA sport koji će dogovoriti sve detalje s kapetanom tima te pravovremeno dostaviti žiriju vizuale na ocjenjivanje.
Kako, gdje i do kada naručiti majice?
Sportske Joma majice moguće je naručiti slanjem upita na mail adresu tvrtke NIVA, najkasnije tri tjedna prije svake utrke.
Radi se o Joma DRY-FIT majicama izrađenim od materijala koji je idealan za trčanje i druge sportske aktivnosti. Ove majice su prozračne i učinkovito upijaju znoj, pružajući vam udobnost tijekom utrke. Osim što možete odabrati kroj i boju majice prema vlastitim željama, također postoji mogućnost personaliziranog tiska.
Veselimo se vašim kreativnim sloganima i vidimo se na startu!